”Jumalan missio, Pyhä Henki ja minä” – koulutuspäivä 20.3. Ylöjärvellä

”Jumalan missio, Pyhä Henki ja minä” on Ylöjärven seurakunnan, Tampereen hiippakunnan ja Suomen Lähetysseuran järjestämä teologinen koulutuspäivä. Päivän teemoina ovat Jumalasta lähtevä kirkon työ, Pyhä Henki yksilöjä ja yhteisöjä muuttavana voimana, sekä spiritualiteetti.

Aika: 20.3.2020 klo 8.30–15.30
Paikka: Ylöjärven seurakuntatalo, Kirkkotanhuantie 1, Ylöjärvi

Päivä on avoin kaikille kiinnostuneille. Iltapäivällä nostetaan esiin niin kirkon työstä kuin osallistujien omasta työstä nousevia kysymyksiä ja näkökulmia. Jokainen voi vaikuttaa tämän osion aiheisiin ja keskusteluihin.

Osallistujilla on mahdollisuus jatkaa alkanutta prosessia pienemmässä ryhmässä koulutuksen jälkeen.

Kouluttajina: TT Kati Kemppainen Suomen Lähetysseurasta ja asiantuntija Timo Frilander Tampereen hiippakunnasta

Tervetuloa!

Osallistumismaksu: 15 € (aamukahvi ja sämpylä, lounas)

Ilmoittautuminen 6.3.2020 mennessä. Ilmoittaudu täällä