Exit 30 vuotta Askeleita -konserttikiertueelle – liput myynnissä nyt

Pekka Simojoki ja Exit juhlistavat yhtyeen 30-vuotista taivalta ja lähtevät syyskuussa 2017 juhlakiertueelle Helsinkiin, Tampereelle, Seinäjoelle, Ouluun ja Jyväskylään. Kiertueella on mukana vierailijoita.

– Kuka olisi uskonut, takana 30 vuotta, 1000 konserttia ja lukemattomia kilometrejä. Ja yhä edessä tie ja tehtävä kesken ja laulu soi: “Tahdon elää tämän päivän rohkeasti, Tahdon löytää jalanjäljet Mestarin”, Pekka Simojoki kommentoi.

Lippujen myynti on alkanut. Osa lipun hinnasta menee evankelioimistyöhön Tansaniassa Suomen Lähetysseuran kautta (yksittäislipuista 3 euroa, ryhmälipuista 1 euro / lippu).

Alkuperäisjäsenistä Exitissä ovat mukana Pekka Simojoki (laulu), Matti Puttonen (laulu ja koskettimet) ja Timo Luoto (rummut). Muut yhtyeen jäsenet ovat Jari Levy (laulu ja koskettimet), Markku Perttilä (laulu ja kitara), Jarkko Jouppi (kitara) ja Timo Jouppi (basso).

Kiertueen tuottavat Suomen Lähetysseura ja Ohjelmatoimisto Kristalli yhteistyössä Radio Dein kanssa.

30 vuotta Askeleita -kiertue 2017:

• 27.9. Helsinki, Savoy-teatteri
  • 28.9. Tampere, Tampere-talo
  • 29.9. Seinäjoki, Urheilutalo
  • 30.9. Oulu, Madetojan sali
  • 1.10. Jyväskylä, Paviljonki

Liput:
www.lippu.fi 30,00 € palvelupalkkioineen, HUOM Oulun konsertin liput www.ticketmaster.fi,
liput ovelta 30 €

Ryhmälippuja voi varata 23.1.2017 alkaen:
Ohjelmatoimisto Kristalli, Johanna Vauto, johanna@ohjelmakristalli.com, 27 €/kpl, minimitilaus 15 lippua