Anna hyvän periytyä – Tule testamentti-iltaan 26.10.

testamentti

Tervetuloa Suomen Lähetysseuran ja Suomen Pipliaseuran testamentti-iltaan 26.10. klo 17.30−19.00, Triplan Fokukseen (Fredikanterassi 1, Pasila). Tilaisuudessa kuulet, mihin käytämme lahjoitusvaroja. Varainhoidon lakiasiantuntija Piia Jeremejeff kertoo, kuinka testamentti voi nivoutua osaksi hyvää perintösuunnittelua.

Testamentti-ilta on kaikille avoin, eikä siihen tarvitse ilmoittautua. Tilaisuudessa on kahvitarjoilu.

Testamenttilahjoitus on sijoitus tulevaisuuteen – siihen, millaista maailmaa haluat olla tekemässä vielä oman elämäntyösi päätyttyä. Testamenttisi lahjoittaa toivoa heille, jotka sitä eniten tarvitsevat.

Turvallisuudesta:

• Ethän tule paikalle sairaana. Tilaan mahtuu sata ihmistä, joten turvavälit on helppo pitää.
  • Suosittelemme maskien käyttöä, niitä on myös saatavana itse tapahtumassa. Jos tulet paikalle käyttäen julkisia liikennevälineitä, käytäthän maskia myös matkalla.
  • Pidetään huolta myös käsihygieniasta. Tilaisuudessa on käsidesiä saatavilla.