Tulkoon joulu – jo marraskuussa!

Lähetysseuran joululehti Tulkoon joulu 2022 ilmestyy 16. marraskuuta. Se vie adventin ja joulun tunnelmiin niin Thaimaahan, Senegaliin ja Kambodžaan kuin Hyvinkäälle ja Helsingin Haagaan.

Lumisella torilla seisoo valkoinen hevonen ratsastaja selässään, roomalaiset sotilaat seisovat edessä rivissä.
Henni Sihvonen tuo viestin verollepanosta Hyvinkään torilla palelevalle väelle. Kuva Marjatta Kosonen.

Tulkoon joulu -lehti kertoo myös rohkaisevia uutisia siitä, kuinka Lähetysseuran työ auttaa ihmisiä eri puolilla maailmaa.

Maailmalla joulu tuntuu erilaiselta: neljä Lähetysseuran työntekijää Etiopiasta, Boliviasta, Israelista ja Thaimaasta kertoo itselleen merkkittävän joulumuiston ja siitä, mikä heitä on ilahduttanut viime aikoina.

Kapellimestari Esa Nieminen paljastaa, millaisin ajatuksin hän valmistautuu TV1:n joulunpyhinä esittämään Kauneimmat Joululaulut -konserttiin. Kauneimpia Joululauluja lauletaan tänä vuonna 50. kerran.

Tulkoon joulu on Lähetyssanomien vuoden viimeinen numero, ja se tulee tilaajille osana tilausta. Lehti sopii myös hyvin lahjaksi sukulaiselle ja ystävälle. Hinta on 8,50 e. Joululehden voi tilata Basaari-verkkokaupasta: http://basaari.mission.fi tai sähköpostitse basaari@suomenlahetysseura.fi

Tilaa Tulkoon joulu