Toivon markkinat Vanhassa kirkkopuistossa 24.9.

Lauantaina 24.9. klo 10–14 järjestetään Helsingissä Vanhassa kirkkopuistossa (Bulevardi) Toivon markkinat. Kyseessä on aiemmin Porkkanamarkkinoina tunnettu ja Tuomiokirkon kupeessa järjestetty tapahtuma, mutta nyt siis uudella nimellä ja uudessa paikassa.

Toivon markkinat on koko perheen myyjäistapahtuma. Siellä myydään syksyn satoa, mehua, hilloja, leivonnaisia, käsitöitä ja kirpputoritavaraa. Sieltä löytyy myös paikan päällä syötävää, livemusiikkia ja taikakuplia.

Kello 12 Tanssiryhmä Xaris Finland esittää Vanhassa kirkossa Ihmeellinen matka -tanssiesityksen, joka on mukaansatempaava ja sadunhohtoinen tanssisatu koko perheelle, ja muutakin ohjelmaa on.

Suomen Lähetysseura järjestää tapahtuman yhdessä pääkaupunkiseudun seurakuntien kanssa. Kaikki tuotto ohjataan Lähetysseuran työn hyväksi.

Vanha kirkkopuisto (myös Vanhankirkon puisto) on Helsingin keskustassa sijaitseva, Vanhaa kirkkoa ympäröivä puisto, joka on myös helsinkiläisten suosituimpia piknik-paikkoja.

Katso lisää: https://www.facebook.com/events/517216895153955/