Tilaa joululehti: Reportaasi joulunvietosta Pohjois-Thaimaassa, haastattelussa laulaja Ilta Silva

Kristillinen joululehti tuo hyvää mieltä ja iloa joulun odotukseen. Tulkoon joulu 2023 -lehden voi antaa lahjaksi myös ystävälle!

Kuvassa on joululehden kansi, havunoksia ja punainen joulupallo. Kannessa tummahiuksinen nainen pitää taaperoa sylissään.
Kansikuvassa on Giovanna Rautiainen, joka viettää joulua Luna-tyttärensä ja perheensä kanssa suomalais-meksikolaisille mausteilla.

Tiedätkö, miten Elämäni biisi -ohjelmastakin tuttu laulaja Ilta Silva liittyy Lähetysseuraan? Entä oletko kuullut, mikä on maailman ensimmäinen joululaulu?

Esimerkiksi nämä voit lukea 8. marraskuuta ilmestyneestä Tulkoon joulu 2023 -lehdestä! Kristillinen joululehti sopii hyvin lukemiseksi marraskuun pimeisiin iltoihin tai tuo lahjana hyvää mieltä ystävälle, sukulaiselle tai vaikkapa naapurille.

Kaksi thaimaalaista lasta esittelevät saamiaan jouluherkkujaan.
Thaimaalaiset Luuk Waa (vas.) ja Plaakim esittelevät jouluherkkujaan. Kuva Riikka-Maria Kolkka.

Lehden mukana pääset Lähetysseuran työntekijöiden Riikka ja Tomas Kolkan mukana nojatuolimatkalle kristittyjen joulujuhlaan Pohjois-Thaimaan vuoristokylään. Lue lukijoiden kertomukset erikoisista joulumuistoistaan ja jouluterveiset eri puolilta maailmaa.

Lumihiutaleita ja piparkakun tuoksua

Jyväskyläläinen Maija Laiho on tottunut siihen, että äiti on jouluna töissä. Kuva Sari Lehtelä.

Mikä tuo joulumielen kiireen ja arjen keskelle? Siitä kertoo kuusi ihmistä Suomesta, Kolumbiasta ja Angolasta. Entä mikä ihmetyttää meksikolaista isoäitiä Carolinen Cruzia, joka viettää joulua tyttärensä perheen luona lumen ja pimeän keskellä?

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö toimii Kauneimmat Joululaulut -kampanjan suojelijana. Lehdestä voit lukea myös hänen tervehdyksenä lukijoille.

Joululehden hartauden on kirjoittanut Etiopiassa opetustehtävissä toiminut teologian tohtori Mari-Anna Stålnacke.

Tulkoon joulu on Lähetyssanomien marraskuun numero, joka tulee Lähetyssanomien tilaajille osana tilausta. Sen hinta on 9,50 euroa.

Joululehden voi tilata Basaari-verkkokaupasta alla olevalla painikkeella, puhelimella 040 760 7592 tai sähköpostitse osoitteesta basaari@suomenlahetysseura.fi

Tilaa Tulkoon joulu