Nuorten uudenvuoden leiri 30.12.2022-1.1.2023

Tule mukaan Nuorten uudenvuoden leirille 3o.12.2022-1.1. 2023! Lisätietoa leiristä tällä sivulla, Facebookissa ja IG:ssa. Kuva: Liina Backman

Ohjelma

Tule juhlimaan uuttavuotta mitä parhaimmassa seurassa! Leiri tarjoaa mielenkiintoista ohjelmaa, yhdessäoloa, hyvää ruokaa, musiikkia ja hiljentymistä.

Kenelle?

Sinulle, joka olet 15-19 vuotias ja jota Lähetysseuran nuorten meininki kiinnostaa! Olet tervetullut, vaikka et olisi koskaan aikaisemmin osallistunut leireillemme.

Missä ja monelta?

Leiri pidetään 30.12.2022-1.1.2023 Päiväkummussa. Paikalle saa tulla pe klo 12.15 alkaen ja leiri päättyy su klo 14.30 mennessä. Ensimmäinen yhteinen ohjelmamme on klo 14.00 avajaiset.

Saapuminen ja poistuminen

Leirille saapumiseen ja poistumiseen suositellaan kimppakyytejä, mutta myös julkisilla kulkeminen on mahdollista. Oriveden juna-asemalta Päiväkumpuun ja takaisin on järjestetty yhteinen kuljetus junalla saapuville. Yhteiskyytitarpeet tulee ilmoittaa leiri-ilmoittautumisen yhteydessä. Päiväkummun lähelle pääsee myös Tampereen ja Jyväskylän suunnasta bussilla. Eräslahden pysäkiltä on alle kilometrin kävelymatka kurssikeskukseen.

Perjantaina bussikyyti lähtee Oriveden asemalta klo 11.45. Saavutahan siis ennen sitä asemalle.

Sunnuntaina bussikyyti lähtee Päiväkummusta klo 14.45. Oriveden asemalla ollaan n. 15.10.

Yhteiskyydin hinta on 10 e./suunta

Mitä maksaa?

Leiri maksaa 80e. Maksu suoritetaan paikan päällä käteisellä tai kortilla. Electron kelpaa! Hinta pitää sisällään ohjelman, majoittumisen ja ruoan.

Etukäteen tilattava yhteiskuljetus on 10 e./suunta

Keitä tapaat leirillä?

Leiriohjelmaa on toteuttamassa ainakin Rasmus Tillander, Miina Kurjenmiekka ja upea joukko leiritiimiläisiä ja parlislaisia.

Ilmoittaudu mukaan 18.12 mennessä.

Tästä

Kysyttävää?

Rasmus Tillander, tuottaja / rasmus.tillander@suomenlahetysseura.fi/ 040 5890 607