Riihis 2020 toteutuu!

Riihis 2020
Riihis 2019, 9.–11.8.2019, Päiväkumpu, Suomen Lähetysseura. Kuvaaja: Leevi Aila

Laita kalenteriin jo ylös 14.–16.8. sillä silloin järjestetään legendaarinen ja päräyttävä Riihisleiri erityisjärjestelyin.

Päiväkummun tunnelman, vanhojen kaverien kohtaamisen ja uusiin ihmisiin tutustumisen voi kokea myös tänä vuonna, sillä lauantaina järjestetään päivätapahtuma paikan päällä Päiväkummussa klo 12-17. Koronatilanteesta johtuen tavanomaista leiriviikonloppua ei voida järjestää tänä vuonna, mutta koko viikonlopun ajan on tarjolla katseltavaa, kuunneltavaa ja koettavaa erilaisten etäyhteyksien välityksellä.

Myös tänä vuonna tapahtuman aikaansaamiseksi tarvitaan paljon tekijöitä – eli juuri sinut! Riihiksen tekijät ovat ensisijaisesti koko viikonlopun ajan Päiväkummussa. Tästä syystä ja voimassaolevien kokoontumisrajoitusten takia voimme ottaa vastaan vain rajatun määrän vapaaehtoisia. Vapaaehtoistehtävät ovat poikkeustilanteen takia myös osin erilaisia edellisvuosiin verrattuna.

Ilmoittaudu verkkolomakkeella Riihikselle hommiin. Riihisleiriä pääsee toteuttamaan mm. viestintä- ja tekniikkatiimissä, rukoustiimissä, taksikuskina, stagetiimissä, volu- ja ruokatiimissa, somistelutiimissä tai järjestyksenvalvojana. Missä sinun lahjasi pääsevät parhaiten käyttöön?

Kaikissa tehtävissä koko viikonlopun toimiville tarjotaan majoitus ja ruuat Päiväkummussa. Tekijöiltä odotetaan 18 vuoden ikää. Jos olet alle 18-vuotias, olet tervetullut osallistumaan Riihiksen monipuoliseen ohjelmaan viikonlopun aikana. Järjestämme tapahtuman juuri sinua varten.

Hae 16.6. mennessä:

Täytä hakulomake

Tiimien tehtäväkuvaukset

Viestintä- ja tekniikkatiimi:
Viestintä- ja tekniikkatiimi on olennaisessa osassa viikonlopun toteuttamisessa erityisesti tänä vuonna vastaten some-sisällöstä, valo- ja videokuvauksesta sekä osallistuen verkkolähetysten toteuttamiseen. Jos kamera pysyy kädessä tai somemaailma kiinnostaa, hae mukaan toteuttamaan uudenlaista Riihis-kokemusta!

Rukoustiimi:
Rukoustiimi on Riihiksen sydän ja sielu, joka kantaa tapahtumaa rukouksissa sekä tarjoaa rukouspalvelua ja juttuseuraa koko viikonlopun ajan niin paikan päällä Päiväkummussa kuin etäyhteyksilläkin. Jos ihmisten kohtaaminen rukouksen kautta on lähellä sydäntäsi, hae mukaan! Tämä tehtävä sopii oivallisesti myös hengellisen alan opiskelijoille.

Volu- ja ruokatiimi:
Volu- ja ruokatiimi pitää Päiväkummun pyörät pyörimässä Riihis-viikonlopun ajan auttaen erilaisissa käytännön tehtävissä sekä lauantain päivätapahtuman ruokailujen järjestämisessä. Jos suunniteltu voluilu jäi tältä kesältä väliin tai haluat olla osa tapahtuman käytännön toteutusta, tässä on mahdollisuutesi!

Stagetiimi:
Stagetiimi vastaa backstage-teltan valmistelusta ja ylläpidosta sekä huolehti yhdessä juontajien ja stage-managerin kanssa lavan ja juhlateltan liikkuvista osasista. Jos behind the scenes -meininki lavan takaa kiinnostaa, hae mukaan!

Somistelutiimi:
Somistelutiimi vastaa Päiväkummun juhlateltan koristelusta. Tämän vuoden Riihiksen päivätapahtumassa toteutetaan basaari-alue, jonka ulkoasusta ja koristelusta somistelutiimi huolehtii. Jos sinulla on silmää kauniille yksityiskohdille ja tunnelmalliselle kokonaisuudelle, tämä tiimi on juuri sopiva sinulle!

Muuta:
Lisäksi tarvitsemme lauantain päivätapahtumaan järjestyksenvalvojia. Järjestyksenvalvojilta edellytetään järjestyksenvalvojakorttia. Viikonlopun ajaksi tarvitaan myös leirin taksikuski, joka on autoineen tarvittaessa leirin tekijätiimin käytössä.

Siirry hakulomakkeelle