Podcast: Yli 75 vuoden yhteistyö kantaa hedelmää Tansaniassa

Kuuntele Kirkko maailmalla -podcastista, millaista työtä Lähetysseura on tehnyt Tansaniassa 75 vuoden aikana.

Lähetysseura on työskennellyt Tansaniassa yli 75 vuoden ajan, ja tärkein yhteistyökumppani on ollut Tansanian evankelis-luterilainen kirkko. Mitä Tansaniassa ajatellaan tästä pitkästä yhteistyöstä?

Haastattelussa Tansanian evankelis-luterilaisen kirkon kestävän toimeentulon koordinaattori Patricia Mwaikenda. Toimittajana on Linda Juntunen.

Kirkko maailmalla -podcastissa kerromme kuulumisia globaalista kirkosta, tarinoita kehitysmaiden ihmisten elämästä ja työstä paremman ja oikeudenmukaisemman maailman puolesta.

Kirkko maailmalla -podcastia pääset kuuntelemaan verkkosivujemme lisäksi esimerkiksi SoundCloudissaSpotifyssa ja Apple Podcasteissa. Ohjelmaa voi kuunnella joka sunnuntai Radio Deillä kello 17.40.