Podcast: Miltä pyhyys tuoksuu?

"Teen oman osuuteni – ja sitten Jumala tekee sen toisen puolen", kuvailee Karoliina Nivari Lähetysseurasta.

Kirkko maailmalla -podcastissa haastateltavana Karoliina Nivari.

Missä voi kokea pyhyyttä ja Jumalan läsnäoloa? Ainakin kirkossa – ja ratikassa, sanoo Lähetysseuran uusi johtaja, seurakuntayhteyksistä ja varainhankinnasta vastaava Karoliina Nivari. Vaikeiden työtehtävien edessä hän kääntyy Jumalan puoleen ja luottaa siihen, että asia on Jumalan käsissä. Toimittajana on Laura Häkli.

Kirkko maailmalla -podcastissa kerromme kuulumisia globaalista kirkosta, tarinoita kehitysmaiden ihmisten elämästä ja työstä paremman ja oikeudenmukaisemman maailman puolesta.

Kirkko maailmalla -podcastia pääset kuuntelemaan verkkosivujemme lisäksi esimerkiksi SoundCloudissaSpotifyssa ja Apple Podcasteissa. Ohjelmaa voi kuunnella joka sunnuntai Radio Deillä kello 17.40.