Podcast: Kirkko tarvitsee nuoria tulevaisuudessa – ja tänä päivänä

"Jos lapset ja nuoret ikäryhmänä suljetaan päätöksenteon ulkopuolelle, joku merkittävä osa kaikesta hyvästä jää puuttumaan", toteaa Lähetysseuran Elina Siukonen.

Kirkko maailmalla -podcastissa haastateltavina Elina Siukonen ja Savanna Sullivan.
Savanna Sullivanin kuva: Luterilainen maailmanliitto / Albin Hillert

Miten nuoret pääsisivät mukaan luterilaisten kirkkojen päätöksentekoon? Tästä keskustelevat Kirkko maailmalla -podcastissa Lähetysseuran Elina Siukonen ja Luterilaisen maailmanliiton Savanna Sullivan. Toimittajana on Tarmo Ylhävuori.

Kirkko maailmalla -podcastissa kerromme kuulumisia globaalista kirkosta, tarinoita kehitysmaiden ihmisten elämästä ja työstä paremman ja oikeudenmukaisemman maailman puolesta.

Kirkko maailmalla -podcastia pääset kuuntelemaan verkkosivujemme lisäksi esimerkiksi SoundCloudissaSpotifyssa ja Apple Podcasteissa. Ohjelmaa voi kuunnella joka sunnuntai Radio Deillä kello 17.40.