Lähetysseuran toimisto muuttaa maaliskuussa Länsi-Pasilaan

Lähetysseuran uudet toimistotilat sijaitsevat Länsi-Pasilassa. Kuvatoimisto Kuvio Oy

Suomen Lähetysseuran toimisto muuttaa 1.3.2018 alkaen Länsi-Pasilaan Maistraatinportti 2a:han, vuokralaiseksi täysin remontoituun toimistokiinteistöön.

Toimitilat sijaitsevat kaikki samassa kerroksessa ja ne vastaavat nykyaikaisen toimistotyön vaatimuksia.  Paikan valintaan vaikuttivat myös hyvät liikenneyhteydet ja tilan kustannustehokkuus.

Lähetysseuran kirkko Tähtitorninkadulla jää Lähetysseuran omistukseen. Tiloissa järjestetään jatkossakin Lähetysseuran omia tilaisuuksia, ja lisäksi tiloissa toimii vuokralaisena Kansainvälinen seurakunta, International Evangelical Church in Finland.

Tähtitorninkadun toimistorakennus myydään, koska sen remontoiminen nykyaikaiseksi toimistoksi olisi sitonut liiaksi Lähetysseuran resursseja sen perustyöstä.

Lisätietoja:
talousjohtaja Juha Savela p. 040 560 3555
viestintäjohtaja Iiris Kivimäki p. 050 582 6396

Lähetyskirkko Tähtitorninkadulla jää edelleen Lähetysseuran omistukseen. Kuva Pirre Saario