Lähetysseura tarjoaa yrityksille kiinnostavia yhteistyökumppanuuksia

Tansanialainen Flora Wilson kokkaa Lähetysseuran tuella rakennetulla liedellä, joka säästää polttopuuta ja energiaa.

Yhteistyö Suomen Lähetysseuran kanssa on vahva viesti yrityksen vastuullisuudesta. Nykyään sekä kuluttajat että työntekijät odottavat yrityksiltä yhteiskuntavastuuta.

−Yritykset voivat hyödyntää Lähetysseuran näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa ja tapahtumissa sekä vahvoja brändejämme, kuten Kauneimmat Joululaulut ja Toivoa.fi. Tarjoamme yrityksille luotettavan kanavan tehdä hyvää.  Tunnemme kohdemaidemme paikallisen toimintaympäristön, kulttuurin ja kielen. Meillä on laajat paikalliset verkostot ja pitkäaikaiset luotettavat kumppanikirkot ja -järjestöt, joiden kautta toimimme, sanoo yritysyhteistyötä Lähetysseurassa koordinoiva kumppanuuspäällikkö Milja Porra.

Suomen Lähetysseura haluaa tulevaisuudessa tehdä enemmän yhteistyötä yritysten kanssa kestävän kehityksen ja ihmisoikeuksien edistämiseksi

−Tarjoamme yrityksille monipuolisia yhteistyömahdollisuuksia. Yritykset voivat tukea rahallisesti työtämme vammaisten, lasten ja naisten aseman parantamiseksi. Kauttamme yritykset voivat myös tukea kehitysmaiden köyhimpien ihmisten sopeutumista ilmastonmuutoksen aiheuttamiin ongelmiin. Yritykset voivat lähteä kehittämään konkreettisia hankkeita kanssamme tai lahjoittaa asiantuntijaosaamistaan käyttöömme. Myös yhteiset viestintäkampanjat ovat mahdollisia, Porra kertoo.

− Tarkoitus on, että yhteistyö hyödyttää kaikkia osapuolia ja rakentaa oikeudenmukaisempaa maailmaa.

Lisätietoa: