Lähetysseura mukana Educa-messuilla rauha-teemalla 26.–27.1.

Suomen Lähetysseura on mukana Educa-messuilla Helsingin Messukeskuksessa 26.–27.1.  Educa on opetusalan valtakunnallinen suurtapahtuma, jonne odotetaan saapuvan viime vuoden tapaan yli 16 000 opetus- ja kasvatusalojen ammattilaista. Lähetysseura on mukana kirkon kaksivuotisessa #Rauha -teemavuodessa. Messuilla voi tutustua Lähetysseuran globaali- ja rauhankasvatusmateriaaleihin, kuten Rauha-peliin. Lähetysseuran piste sijaitsee kansalaisjärjestöjen kansalaistorilla.

Lähetysseuran Toivoa.fi -lähettiläs, tanssinopettaja-ohjaaja Marco Bjurström keskustelee perjantaina 26.1 Visio-lavalla kello 16.45 alkaen siitä, kuinka jokainen voi toimia arkipäivän rauhanrakentajana. Muita keskustelijoita ovat piispa Teemu Laajasalo, koululainen Liina Hälli sekä projektipäällikkö Antti Seitamaa #kampusrauhaa -hankkeesta. Haastattelemassa oppilaitosyhteistyön asiantuntija Laura Arikka. Ohjelma järjestetään yhteistyössä Kirkkohallituksen, Nuoren kirkon ja Opetusalan Ammattijärjestö OAJ:n kanssa.