Ilmastovalintatalo ja korttitalkoot Fokuksessa Tasaus-päivänä 22.9.

Ilmastovalintatalo on auki Mall of Triplan Fokuksessa kolmesti maaliskuussa.
Lähetysseuran Ilmastovalintatalossa voi ”shoppailla” ja testata valintojensa ilmastoystävällisyyttä sekä saada samalla vinkkejä ilmastoystävällisempiin valintoihin. Kuva Heidi Tirri

Syyspäiväntasausta vietetään tiistaina 22.9. Silloin on mahdollisuus tutustua Suomen Lähetysseuran Ilmastovalintataloon Töölön seurakunnan monitoimitila Fokuksessa Triplan kauppakeskuksessa (Fredikanterassi 1, Pasila) klo 11–16.

Ilmastovalintatalossa voit ”shoppailla” ja testata valintojesi ilmastoystävällisyyden sekä saada samalla vinkkejä ilmastoystävällisempiin valintoihin. Tietoisku Lähetysseuran Tasaus-kampanjasta tarjotaan klo 13.

Voit myös tulla mukaan askartelemaan vaikka koivuntuoksuisia Toivoa ilmassa -kortteja. Korttitalkoisiin voi osallistua niin ikään klo 11–16.

Tervetuloa!