Huutokauppa Lähetystalolla 2.4.2016 – Vanhaliina suljetaan vapun jälkeen

Kuva Laura Pynnönen

Lähetystalolla Helsingissä pidetään huutokauppa lauantaina 2. huhtikuuta 2016 klo 12–14.

Lähetyskirkon toiminnanohjaaja, pastori Sara Pykäläinen kertoo, että huutokaupasta voi löytyä erityisesti keräilijöille mieluisia tuotteita kuten vanhaa Arabiaa ja muita klassikoita, posliinia ja lasiesineitä.

Katso luettelo huutokaupattavista esineistä >>

Esineisiin voi tulla tutustumaan jo klo 11 lähtien. Lähetystalon osoite on Tähtitorninkatu 18 Helsingissä.

Ennakkotarjouksia otetaan myös vastaan. Mikäli ennakkotarjous voittaa, tavarat täytyy noutaa ja lunastaa Lähetystalolta viimeistään pe 8.4.2016. klo 14:00 mennessä, maksu käteisellä. Ei postitusta. Lähetystalo auki arkisin klo 9.00-15:30.

Ennakkotarjoukset: sara.pykalainen@suomenlahetysseura.fi

Vanhaliina-myymälä palvelee huutokaupan jälkeen vielä vappumyyjäisiin asti torstaisin klo 10–18 ja lauantaisin klo 10–15. Myymälä on hiljaisella viikolla poikkeuksellisesti auki to 24.3.2016 auki klo 10–15 ja 26.3.2016 suljettu. Myymälästä löytyy astioita, kirjoja, tauluja ja monenlaista tavaraa kodin sisustukseen.

Vanhaliina-myymälä sulkeutuu

Vanhaliina on auki viimeistä päivää vappumyyjäisten yhteydessä sunnuntaina 1.5.2016. klo 9.30–14. Vapun jälkeen myymälä suljetaan, sillä tilat otetaan muuhun käyttöön. Vanhaliinan toiminta jatkuu kuitenkin tapahtumissa kuten syyskuun Toivon markkinoilla ja Lähetystalon itsenäisyyspäivän myyjäisissä.

Vanhaliinan vapaaehtoiset jatkavat työtään postimerkkikeräyksen parissa ja myyjäistapahtumissa.

Kaikki Vanhaliinan tuotot ohjataan Lähetysseuran työhön ulkomailla.

Vanhaliina on suljettu pysyvästi 1.5.2016.