Englanninkielinen verkkosivusto julkistettu

Namibialaiset vieraamme Gabriel Ndjigwa (vas), Wilhelmina Nepaka ja Alpo Enkono iloitsevat uudesta englanninkielisestä sivustosta. Kuvaaja: Heidi Tirri.

Lähetysseuran englanninkieliset sivut on julkistettu. Ne löytyvät osoitteesta www.felm.org. Verkkosivut on tehty erityisesti mobiilikäyttöön. Niiden hakukonenäkyvyyteen on kiinnitetty huomiota. Sivusto on suunniteltu ulkomaisille kumppaneille ja heiltä saadun palautteen perusteella.

Julkistamistilaisuudessa sivuston avasivat kännyköillään Namibian evankelisluterilaisen kirkon pääsihteeri, pastori Alpo Enkono ja pastorit Gabriel Ndjigwa ja Wilhelmina Nepaka. He kertoivat älypuhelimien olevan keskeisin työväline kirkon viestinnässä. Kännyköitä käytetään seurakuntalaisten yhteydenpitoon ryhmissä ja sähköpostiviestein.

Hankalinta on tekniset puutteet, koska esimerkiksi tukiasemia on harvassa.

– Joskus kiipeän jopa puuhun, että saisin kännykän toimimaan, naurahti Gabriel Ndjigwa.

Kumppaneille uudet sivut merkitsevät yhteyttä ja kokemusta siitä, että olemme yhden ja saman kirkon palveluksessa.

Palautetta sivuista ja niiden kehittämisestä voi antaa: info@felm.org.