Eläköön arvoni – Testamentti-ilta Tampereen seurakuntien talossa ja Teamsissa 13.12. klo 17

Tervetuloa testamentti-iltaan kuulemaan testamentin tekemisestä ja siitä, miten pienikin testamenttilahjoitus voi saada aikaan paljon hyvää. Voit osallistua myös virtuaalisesti Teamsissa!

Testamentti-illan mainoksessa etiopialainen äiti tyttärensä kanssa avoin kirja käsissään.

Testamentti on yksi elämän tärkeistä asiakirjoista, jonka avulla voi perintöasioiden lisäksi ohjata varoja itselleen tärkeiden arvojen edistämiseen.

Mukana Hyvä testamentti -kampanjan lakiasiantuntija Piia Jeremejeff sekä Pipliaseuran ja Suomen Lähetysseuran edustajat kertomassa kansainvälisestä työstä. Tarjolla on kahvia ja pientä purtavaa 17.30 alkaen.

Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Pirkanmaan Pipliaseura, Tampereen Tuomiokirkkoseurakunta, Suomen Pipliaseura ja Suomen Lähetysseura.

Aika ja paikka: 13.12. klo 17. Tampereen seurakuntien talo, Näsilinnankatu 26, Tampere. Myös etätapahtuma Teamsissä.

Testamentti-ilta

Tervetuloa paikan päälle. Ilmoittaudu Leena Waismaalle: sähköpostitse: leena.waismaa@evl.fi tai puhelimitse: 050 520 9012 tai alla olevalla lomakkeella.

Jos valitset osallistua etänä, lähetämme ilmoittautuneille linkin kokoukseen lähempänä ajankohtaa.

Miten osallistun:
Nimi