Podcast: Janne Keränen oppi rukoilemaan Päiväkummussa

"Kuulumme isoon joukkoon, joka toteuttaa Jeesukselta saatua tehtävää edelleen", sanoo Lähetysseuran palvelupäällikkö Janne Keränen.

Lähetysseuran palvelupäällikkö Janne Keränen kasvoi lähetystyön kannattajaksi jo nuorena. Rukoilemaan hän oppi Lähetysseuran kurssikeskus Päiväkummussa.

Tässä ohjelmassa kuulet, mitä Keränen on oppinut kristittynä elämisestä maailman kirkoilta ja miten hänen käsityksensä lähetystyöstä on muuttunut. Toimittajana on Virve Rissanen.

Haastattelun voi lukea tekstimuodossa seuraavista Lähetyssanomista!

Kirkko maailmalla -podcastissa kerromme kuulumisia globaalista kirkosta, tarinoita kehitysmaiden ihmisten elämästä ja työstä paremman ja oikeudenmukaisemman maailman puolesta.

Kirkko maailmalla -podcastia pääset kuuntelemaan verkkosivujemme lisäksi esimerkiksi SoundCloudissaSpotifyssa ja Apple Podcasteissa. Ohjelmaa voi kuunnella joka sunnuntai Radio Deillä kello 17.40.