12.1. Rauhan päivä Herättäjä-Yhdistyksen kanssa

La 12.1.2019 klo 10–16 Helsingin Seuratuvalla, Salomonkatu 17 D, 2. krs (Autotalo, Kamppi)

Miten rauhan voi saavuttaa tai voiko ylipäätään, hengellisesti tai yhteiselämässä? Pyhä Henki globaalin kirkon mission ytimessä tänään. Mitkä Siionin virret voivat olla ”rauhan virsiä”? Millainen on sinun tarinasi rauhasta tai rauhattomuudesta?

• klo 10–12 ”Pyhästä Hengestä rauha lähtee – rauha rukouksen ja spiritualiteetin näkökulmasta”
    teologinen asiantuntija Kati Kemppainen, Suomen Lähetysseura
  • klo 12–13 lounastauko, kasviskeittoa 7–10 € /annos (Seuratupayhdistyksen hyväksi)
  • klo 13–14 Siionin rauhanvirsien veisuut
  • klo 14 kahvit (vapaaehtoinen kahviraha kulujen kattamiseen)
  • klo 14.30 ”Tarinoita rauhasta ja rauhattomuudesta”
    tarinateatteriseurat Pyhän Solmun kanssa
    – kolehti Zimbabwen kirkkojen neuvoston rauhantyön tukemiseen Herättäjä-Yhdistyksen kansainvälisen työn ja Suomen Lähetysseuran kautta

Voit osallistua koko päivään tai vaan osaan siitä. Vapaa pääsy, ei ennakkoilmoittautumista.