Tule vapaaehtoiseksi Lähetysjuhlille

Suomen suurinta kirkon kansainvälisen toiminnan vuosittaista tapahtumaa, Valtakunnallisia Lähetysjuhlia, vietetään kesäkuun 7.–9. Helsingissä. Juhlille odotetaan tuhansia lähetys- ja kehitysyhteistyöstä sekä kansainvälisyydestä kiinnostuneita kävijöitä eri puolilta Suomea. Juhlan järjestävät yhteistyössä Suomen Lähetysseura ja Helsingin seurakuntayhtymä.

Kaikki Lähetysjuhlien vapaaehtoistehtävät löytyvät Suurella sydämellä -sivuston vapaaehtoistyöpaikoista osoitteesta www.suurellasydamella.fi. Vapaaehtoiset siunataan tehtäviinsä Paavalinkirkon messun yhteydessä sunnuntaina 2.6. klo 10. Talkoolaisten kiitostilaisuus pidetään juhlien jälkeen torstaina 13.6. klo 18.

Lähetysjuhlien ohjelma ja muuta tietoa kevään mittaan täydentyen www.lahetysjuhlat.fi