Tule keräämään Nenäpäivälle ja tekemään letkiksen maailmanennätystä 25.10.

9-vuotias Maksud-poika (vas.) luokkatovereineen iloitsee mahdollisuudesta käydä koulua

Suomen Lähetysseura kutsuu kaikkia mukaan rikkomaan ennätyksiä. Viime vuonna Nenäpäivän järjestöt ja innokkaat vapaaehtoiset saivat kerättyä ennätystuloksen, yli 3 miljoonaa euroa. Tänä vuonna yritetään Helsingissä keräykseen osallistumisen lisäksi saada aikaan uusi letkiksen maailmanennätys – sellainen Guinnessin ennätystenkirjan arvoinen.

Tulethan sinäkin mukaan

25.10. Nenäpäivä-järjestöt jalkautuvat Helsingin keskustaan. Tule mukaan vapaaehtoiseksi levittämään tietoa päivän päätapahtumasta ja keräämään Nenäpäivälle ennen Narinkkatorilla klo 12.30 alkavaa päätapahtumaa. Keräysaikaa olisi hyvä varata 1– 2,5 tuntia kello 10 alkaen, Lähetysseura tarjoaa keräyslippaan ja liivin.

Ilmoittaudu kerääjäksi: tuire.ahola@suomenlahetysseura.fi tai arkisin puhelimitse klo 9–15.30 numeroon 020 7127 256.

Maailman pisin Nenäletkis

Nenäpäivä haastaa suomalaisen jonottajakansan jonottamaan! Tehdään jonottamisesta virallinen ennätys Guinnesin ennätyskirjaan! Tällä kertaa ei kuitenkaan jonoteta ämpäriä vaan hassutellaan letkiksen tahdissa! Letkeää Nenätunnelmaa ja letkistä tahdittaa bilebändi Käsityöläiset. Tule mukaan letkajenkkaamaan koko perheen voimin, haasta myös kaverisi tai yhteisösi! Tehdään yhdessä Nenähyvää!

www.nenapaiva.fi

Lähetysseuran kautta Nenäpäivän tuki ulottuu yli 60 000 ihmiseen Nepalissa.