Thaimaan evankelisluterilainen kirkko muisti Lähetysseuran työntekijöitä

Ritva Halmesmaa

Thaimaan evankelisluterilainen kirkko myönsi kunniamaininnan seitsemälle Lähetysseuran työntekijälle pitkästä ja ansioituneesta työstä kirkon palveluksessa.

Taulun muodossa olevan kunniamaininnan saivat nuorisonohjaaja Raija Kakko, diakonissa Anneli Könni, lehtori Ritva Halmesmaa, pastori Tapio Karjalainen ja lastenohjaaja Kaija Karjalainen sekä TT Jaakko Mäkelä ja FM Maija Mäkelä.

Kolme ensiksi mainittua saivat kunniamainintataulut Suomessa. Ne heille ojensi kotimaantyön johtaja Markku Laine, joka osallistui kirkon 35-vuotisjuhliin maalis-huhtikuun vaihteessa.

Kirkkohallitus myönsi kunniamainintoja myös norjalaiselle, singaporelaiselle, hongkongilaiselle ja tanskalaiselle kirkon palveluksessa toimineelle työntekijälle sekä neljälle thaimaalaiselle kirkon jäsenelle.

Lue juttu kirkon juhlasta