Tervetuloa Café Kryptaan

Lähetysseuran Tasaus-kampanjan annetaan Nepalin vammaisille ja daliteille mahdollisuuden parantaa omia elinolojaan

Café Krypta (os. Kirkkokatu 18) on Tuomiokirkon kryptan kesäkahvila, jota pyörittävät seurakunnan yhteistyökumppanit viikoittain vaihtuvin vuoroin. Kahvilatuotteiden lisäksi kryptassa voi nauttia vaihtuvista taidenäyttelyistä.

Lähetysseura vastaa Café Kryptan toiminnasta viikoilla 25 (ma-to) ja 29 (ma-su). Kahvila on avoinna ma-la 11-17 ja su 13-17. Sunnuntaina 24.7. Lähetysseura vastaa myös sunnuntaimessun kahvituksesta klo 11 alkaen.

Viikolla 25 kahvilan tuotto ohjataan Tasaus-keräykseen ja viikolla 29 Namibian kummilapsityölle.

Punaiset tiiliseinät, holvikaaret ja ainutlaatuinen tunnelma tekevät kryptasta oman saarekkeensa, jonne helle tai kiire ei ulotu. Tervetuloa kahvittelemaan!

Cafe Krypta – kahvia ja taidetta (Helsingin tuomiokirkkoseurakunta)