Tee löytöretki luovuuteen: Luovan ilmaisun leiri kaikenikäisille Päiväkummussa 5.–8.8.

Leirin opetuksesta vastaavat tanssija Titta Tunkkari

Tervetuloa löytämään luovia lahjoja, kehittämään taiteellisia taipumuksia tai saamaan inspiraatiota työhön.

Luovan ilmaisun leiri kaikenikäisille järjestetään Lähetysseuran leiri- ja kurssikeskus Päiväkummussa Orivedellä 5.–8.8.

Leirillä musisoidaan, tanssitaan ja näytellään kaikki yhdessä ja pienemmissä porukoissa. Oletpa aloittelija tai konkari, tule yksin tai yhdessä puolison, ystävän, kummilapsen, lapsenlapsen tai koko perheen kanssa. Yli 9-vuotiaat lapset voivat myös tulla ilman huoltajaa.

Leirin opetuksesta vastaavat muusikko Pekka Nyman, teatteriohjaaja Antti Sevanto, tanssija Titta Tunkkari ja Suomen Lähetysseuran musiikkisihteeri Päivi Mattila.

Lisätietoja: paivi.mattila[at]suomenlahetysseura.fi tai puh. 040 9022 818

Ilmoittaudu: www.suomenlahetysseura.fi/paivakumpu tai Päiväkummun kurssikeskus puh. 040 534 9507