Striimauksia Lähetysjuhlilta Kuopiosta 26.5.

Kuopion Lähetysjuhlilta striimataan kolme ohjelmaa lauantaina 26.5.

Ohjelmia voi seurata tästä linkistä https://youtu.be/FKe9Lfe3iSo

Ohjelmat ovat:

Klo 10.30–11.30 Varastettu vesi

Millainen olisi oikeudenmukainen jako vedestä maailmassa? Riittääkö puhdasta vettä kaikille maailman ihmisille? Aiheen äärellä Teollisuuden Veden toimitusjohtaja Maija Vidqvist, kansainvälisen rahoituksen koordinaattori Karoliina Tuukkanen Suomen Lähetysseurasta ja ekoteologian tutkija, pastori Pauliina Kainulainen.

Klo 14.30–15.30 Ihmisen lapsi – kummit 30 v.

Mitä tarkoittavat lastenoikeudet Suomessa ja maailmassa? Aiheesta keskustelemassa Jaana Marjasen johdolla lapsiasiavaltuutettu Tuomas Kurttila, entinen Nepalin-lähetystyöntekijä Kirsti Kirjavainen ja kirkollisen työn koordinaattori Elisa Nousiainen Suomen Lähetysseurasta. Musiikkia tarjoilee Laura Baltzar  ja Popo Salami & co.

Klo 16.00–17.00 Rahat tai henki

Piispa Jari Jolkkosen vieraana Lähetysseuran toiminnanjohtaja Rolf Steffansson ja vuoden 2017 liikemieheksi valittu Mika Sutinen. Musiikista vastaa Alavan kirkkokuoro ja Popo Salami & co.