Riihisleiri 16.–18.8.2024 Päiväkummussa

Elokuu tulee jälleen ja sen myötä myös Riihis – nuo kaksi toisilleen luotua. Lähde nauttimaan Päiväkummun tunnelmasta ja hiljalleen pimenevistä illoista, kun Riihikirkkoleiri valloittaa Päiväkummun viikonlopun ajaksi ohjelmallaan, kohtaamisillaan ja tietenkin Jumalan valtakunnalla.

Joukko iloisia nuoria.
Riihisleirille kokoontuu suuri joukko nuoria ja nuoria aikuisia kohtaamaan toisiaan ja Taivaan Isää. Elvi Junkkarinen

Riihis, eli Riihikirkkoleiri, on Lähetysseuran suurin nuorisotyön tapahtuma, joka kokoaa elokuun puolessa välissä Päiväkumpuun joukon nuoria ja nuoria aikuisia.

Tänä vuonna leirillä päästään pohtimaan minne mennä ja mitä tehdä Jumalan valtakunnan lähettiläinä. Ohjelmassa tuttuun tapaan puhujia, mukaansa tempaa ohjelmaa ja kanavia jokaiseen makuun.

Riihiksellä pääset viettämään leiriä isolla joukolla, joten luvassa on varmasti sekä vanhoja ystäviä että uusia tuttavuuksia!

Kenelle?

Jos olet 15–25-vuotias ja Lähetysseuran nuorten meininki kiinnostaa, olet aina tervetullut, vaikka et olisi koskaan aikaisemmin osallistunut toimintaamme. Me odotetaan just sua!

Missä ja monelta?

Riihis 2024 pidetään pe 16. – su 18.8. Päiväkummun kurssikeskuksessa Orivedellä (Päiväkummuntie 47, 35300 Orivesi)

Paikalle saavutaan perjantaina klo 16:00 alkaen  ja leiri päättyy sunnuntaina klo 16:30 mennessä.

Saapuminen Päiväkumpuun

Leirille saapumisessa suositellaan käyttämään omia ja kimppakyytejä, mutta myös julkisilla saapuminen on mahdollista. Oriveden juna-asemalta Päiväkumpuun ja takaisin on järjestetty yhteinen kuljetus junalla saapuville. Yhteiskyytitarpeet tulee ilmoittaa leiri-ilmoittautumisen yhteydessä.

Päiväkummun lähelle pääsee myös Tampereen ja Jyväskylän suunnasta bussilla. Eräslahden pysäkiltä on alle kilometrin kävelymatka kurssikeskukseen.

Perjantaina yhteiskyyti Oriveden asemalta lähtee klo 16:35. Saavuthan siis ennen sitä asemalle.

Sunnuntaina yhteiskyyti lähtee Päiväkummusta niin, että Oriveden asemalla ollaan klo 17:15.

Yhteiskyydin hinta on 10 € / suunta.

Mitä maksaa?

Leiri maksaa sisämajoituksessa 90 euroa ja telttamajoituksessa 65 euroa. Maksu maksetaan paikan päällä käteisellä tai kortilla – electron kelpaa! Hinta sisältää ohjelman, majoituksen, ruuan ja hyvän seuran.

Etukäteen tilattava yhteiskuljetus maksaa 10 € / suunta.

Keitä tapaat leirillä?

Leiriä ovat toteuttamassa Lähetysseurasta Miina Kurjenmiekka, Mikko Pyhtilä, kesäteologi Maija ja kesäpedagogi Lotta, kesämuusikot Aliisa ja Tuua, Parlis, Nuorten aikuisten vastuutiimi sekä suuri vapaaehtoisten joukko. Mukana myös Lasten ja nuorten keskukselta Kaisa Kahra ja Tuomas Kauppinen.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen aukeaa 1.7. tällä sivustolla. Kannattaa siis laittaa ajankohta ylös. Tätä sä et todellakaan halua missata!

Huomio! Koska käytämme ilmoittautumisjärjestelmänä Salesforcea, lomakkeessa on kaikenlaisia kommervenkkeja. Jos siis hiukkaakaan epäilyttää, että ilmoittautuminen ei lähtenyt liikkeelle, ilmoitathan siitä sähköpostitse osoitteeseen nuoret@suomenlahetysseura.fi tai laittamalla viestiä suoraan Miinalle (+358 44 9019958).