Riihisleiri 9.–11.8.2019 Päiväkummussa

Riihis 2018
Riihis 2018, 10.–12.8.2018, Päiväkumpu, Suomen Lähetysseura. Kuvaaja: Vilma Kartano

Legendaarinen kesän huippuhetki lähestyy. Riihisleiri 2019 on tulossa! Riihis on Lähetysseuran nuorisotyön suurin tapahtuma ja pitää sisällään huikeaa ohjelmaa, mielenkiintoisia ja monipuolisia kanavia sekä tutustumisen arvoisia ihmisiä. Ohjelmassa on mm. toisten kohtaamista, huikeita esiintyjiä ja opetuksia. Tästä tulee jotain niin mieletöntä, ettei tätä kannata jättää väliin! 🙂

Kenelle?

Jos olet 15–25-vuotias ja Lähetysseuran nuorten meininki kiinnostaa, olet tervetullut, vaikka et olisi koskaan aikaisemmin osallistunut toimintaamme.

Missä ja monelta?

Leiri pidetään kurssikeskus Päiväkummussa Orivedellä pe 9. – su 11.8. Paikalle saa tulla perjantaina jo klo 16 alkaen. Leiri päättyy sunnuntaina klo 15.30.

Yhteiskyydit lähtevät Oriveden asemalta perjantaina klo 15.30 ja paluu sunnuntaina niin, että Oriveden asemalla ollaan klo 17.00.

Mitä maksaa?

Leiri maksaa 70 euroa sisämajoituksessa ja 50 euroa telttamajoituksessa. Maksu maksetaan paikan päällä käteisellä tai kortilla. Electron kelpaa! Hinta sisältää ohjelman, majoituksen, ruuan ja hyvän seuran. Ruokailun suhteen varaudu jonoihin ja jos otat mukaan omat astiat, säästät luontoa.

Keitä tapaat leirillä?

Leiriä ovat toteuttamassa Lähetysseurasta Janne Keränen, Sara Pykäläinen, Iiris Kontra, Kirsi Salmela, Tuomas Kauppinen, Eva Rosengrén, Parlis sekä Leiritiimi.

Kysyttävää?

Jaakko ”Jagr” Niiles, jaakko.niiles@suomenlahetysseura.fi, 040 6351157