Raskasta Joulua: ”Mekin osallistumme Kauneimpiin Joululauluihin”

”Koko Raskasta Joulua -idea alkoi yli kymmenen vuotta sitten kieli poskessa. Huumoria on edelleen mukana enemmän kuin tarpeeksi

Raskaan Joulun ja Lähetysseuran Kauneimpien Joululaulujen yhteistyö jatkuu tänä jouluna kolmatta vuotta. Lähetysseura on mukana Raskaan Joulun kiertueella, mutta yhteistyö näkyy muutenkin.

Pieni rumpalipoika Lähetyskirkossa

Televisiossa Ylessä ja Ruutu.fissä pyörii parhaillaan Kauneimpien Joululaulujen mainos, jossa neljä Raskaan Joulun artistia julistavat hekin osallistuvansa Kauneimpiin Joululauluihin. Mainos on ohjaaja Ville Lipiäisen käsialaa ja se on kuvattu Lähetyskirkossa.

Osittain Lähetyskirkossa on kuvattu myös musiikkivideo, jolla Tony Kakko esittää kappaleen Pieni rumpalipoika Raskaan Joulun uusimmalta levyltä Tulkoon joulu – akustisesti. Radio Rockilta löytyy myös Raskaan Joulun uuden levyn materiaalia.

Dokumentti jouluaattona

Jouluna Raskasta Joulua näkyy televisiossa. Nelonen esittää jouluaattona Raskasta Joulua -dokumentin, jossa on mukana muun muassa JP Leppäluodon tarinaa hänen viimevuotisesta tutustumismatkastaan Lähetysseuran työhön Nepaliin.

Katso: