Podcast: Pia Ruotsala vie kirkon perheneuvontaa maailmalle

"Kambodžassa on historiallinen ensimmäinen sukupolvi kirkon perheneuvojia kouluttautumassa", kertoo Lähetysseuran Pia Ruotsala.

Kirkko maailmalla -ohjelmassa vieraina Pia Ruotsala ja Sreyleak Touch.

Kirkon perheneuvonta kiinnostaa nyt maailmalla. Lähetysseuran Pia Ruotsala on vienyt perheneuvontaa ensin Viroon ja nyt Kambodžaan, jossa ensimmäiset perheneuvojat valmistuvat ensi kesänä. Mikä perheneuvonnassa puhuttelee kambodžalaisia?

Vieraina ovat perheneuvonnan asiantuntija Pia Ruotsala Lähetysseurasta sekä kirkon johtaja Sreyleak Touch ja perheneuvonnan koordinaattori Sinuon Rous Kambodžan luterilaisesta kirkosta. Toimittajana on Tarmo Ylhävuori.

Kirkko maailmalla -podcastissa kerromme kuulumisia globaalista kirkosta, tarinoita kehitysmaiden ihmisten elämästä ja työstä paremman ja oikeudenmukaisemman maailman puolesta.

Kirkko maailmalla -podcastia pääset kuuntelemaan verkkosivujemme lisäksi esimerkiksi SoundCloudissaSpotifyssa ja Apple Podcasteissa. Ohjelmaa voi kuunnella joka sunnuntai Radio Deillä kello 17.40.