Toivoa maailman ympäri -materiaali pienryhmille

Toivoa maailman ympäri -materiaali on koottu Hope Around The World- ja Etiopia-musiikkivideoiden pohjalta.

Pekka Nymanin idean pohjalta käynnistyi Hope Around The World -projekti, jonka tuloksena syntyi neljä musiikkivideota. Niiden toteuttajina oli laulajia, soittajia ja tanssijoita eri maista. Videot julkaistiin Suomen Lähetysseuran YouTube-kanavalla kesäkuussa 2021.

Laulujen teemat antavat aihetta monenlaisiin keskusteluihin ja ryhmien kokoontumisiin, joissa voidaan pohtia mm. mitä kirkon mission toteuttaminen tänä päivänä on ja miksi lähetystyö on tärkeää.

Toivoa maailman ympäri -osioiden äärellä voi pohtia kirkon perustehtävää ja jokaisen omaa paikkaa siinä. Aineisto sopii virikkeeksi esim. seurakunnan erilaisten ryhmien kokoontumisiin, rippikouluopetukseen ja jumalanpalveluksiin.

Toivoa maailman ympäri -materiaali pienryhmille (verkkoversio)

PDF-tiedosto, 9,62 Mt

Lataa tästä 29_9_virike_materiaali_netti_linkit16.pdf

Toivoa maailman ympäri -materiaali pienryhmille (printtiversio)