Mahtava Nenäpäivä-show 8.11. – katso videoklippejä Lähetysseuran työstä

Anna Perho kävi Nepalissa tutustumassa Lähetysseuran työhön ja tapasi siellä mm. Binitan isovanhempineen. Kuva Nenäpäivä

Nenäpäivä-kampanja huipentuu Nenäpäivä-show’hun huomenna perjantaina 8.11.2013 Yle TV2:lla klo 19.10 alkaen. Viisituntista suoraa lähetystä Tohlopin studioilla isännöivät Anna Perho, Janne Kataja, Jenni Pääskysaari, Jani Toivola, Anna-Liisa Tilus ja Jussi-Pekka Rantanen.

Illan aikana kymmenet julkisuuden henkilöt laittavat itsensä likoon hyvän asian puolesta. Sketsien kautta oman panoksensa Nenäpäivälle antavat mm. Hjallis Harkimo, Aira Samulin, Ben Zyskowicz, Jone Nikula, Maria Guzenina-Richardson, Armi Toivanen, Kike Elomaa, Jukka Puotila, Simo Frangén, Eija Vilpas ja Pirkka-Pekka Petelius.

Koskettavia kehitysmaatarinoita nähdään Anna Perhon silmin Nepalista sekä Anna-Liisa Tiluksen ja Robinin kokemana Burundista. Luvassa on lisäksi live-esityksiä muusikoilta, kuten Isac Elliot, Robin, Juha Tapio, Lauri Tähkä, Raappana, Paula Koivuniemi, Michael Monroe ja Anssi Kela.

Nenäpäivä-show’n lisäksi Yle TV2 näyttää lauantaina 9.11. klo 22.05 illan Nenäpäivä-elokuvavalintana Mary & Martha -elokuvan – tarinan naisista (Hilary Swank ja Brenda Blethyn), jotka päättävät lähteä taistelemaan Afrikan lapsia tappavaa malariaa vastaan. Sunnuntaina Yle TV2:lla nähdään vielä Isän Nenäpäivä-remix klo 10.25 alkaen. Mukana ovat muun muassa Mikko Kuustonen ja Kummelit.

www.nenapaiva.fi