Lipunmyyntipaikka muuttunut: Maailman Kauneimmat Joululaulut -juhlakonsertti 14.12. Hartwall Areenalla

josta löytyy myös tietoa lähetystyöstä. Musiikkisihteeri Päivi Mattilan kädessä ensimmäinen lauluvihko vuodelta 1973 (painos 48 000 kpl)

Kauneimpia Joululauluja lauletaan tänä vuonna 40. kerran. Yksi juhlavuoden tapahtumista on 14.12. Hartwall Areenalla klo 19.30 järjestettävä Maailman Kauneimmat Joululaulut -juhlakonsertti.

Nyt on mahdollisuus tulla mukaan maailman – tai ainakin Suomen – suurimpaan joululaulukonserttiin laulamaan itse ja kuuntelemaan Suomen eturivin artisteja sekä Suomen suurinta kuoroa!

Konsertissa esiintyvät Saara Aalto, Diandra, Johanna Försti, Veeti Kallio, Jarkko Ahola, Tomi Metsäketo, Laura Voutilainen sekä Mikael Konttinen, joka myös juontaa konsertin. Musiikista vastaa Olli Ahvenlahden juhlaorkesteri.

Mukana Suomen suurin kuoro

Mukana on myös Suomen suurin kuoro johtajinaan hiippakuntakanttori Hanna Remes ja Helsingin tuomiokirkkoseurakunnan kanttori Seppo Murto. Suurkuoroon on tulossa tuhatkunta laulajaa – lapsia, nuoria, aikuisia sekä varttuneempaa väkeä – yli viidestäkymmenestä kuorosta. Mukaan on ilmoittautunut niin seurakunta- kuin muitakin kuoroja pääkaupunkiseudulta ja aina Loviisaa, Hämeenlinnaa, Vihtiä, Hauhoa, Pusulaa ja Valkealaa myöten.

Konsertin järjestää Suomen Lähetysseura. Tuotanto Lilja Production. Pääkaupunkiseudun seurakuntayhtymät tukevat konsertin järjestämistä toiminnallisesti.

Konsertin tuotto ohjataan Suomen Lähetysseuran joulukeräykselle. Tänä vuonna joulukeräys tukee lasten lukutaitoa Aasiassa.

Liput www.lippu.fi  á 36 €

Tiedustelut ja lippupakettivaraukset: