Lähetysseuran tulosseminaari on peruttu

Lähetysseuran vuosikokous venyy Helsingin Messukeskuksessa, joten tulosseminaaria ei pystytä järjestämään. Pahoittelut tästä! Tästä jutusta löydät kuitenkin tulosseminaarin esityksen ja kiinnostavan videon maailmalta.

Tulosseminaaria ei järjestetä tänään ennakkotiedoista poiketen. Syynä peruuntumiseen on vuosikokouksen venyminen suunnitellusta aikataulusta.

Katso tallenne Kirkkojen maailmanneuvoston Kenneth Mtatan hartaudesta ja toiminnanjohtaja Pauliina Parhiala linjapuheesta.

Lue uuden toiminnanjohtaja Pauliina Parhialan linjapuhe vuosikokouksessa

Mitä saimme viime vuonna aikaan?

Lähetysseuran työn piirissä oli vuonna 2022 noin 2 253 000 ihmistä, jotka saivat tukea. Kun mukaan lasketaan mediatyön tavoittamat ihmiset, luku kasvaa 5 miljoonaan. Mitä muita tuloksia saimme aikaan viime vuoden aikana? Voit tutustua niihin klikkaamalla alla olevasta kuvasta Seidat-esitykseen.

Pääset tutustumaan Lähetysseuran työhön klikkaamalla kuvaa.

Mitä yhteistyökumppanimme arvostavat työssämme? Videolla ajatuksiaan kertovat Mwanzan seurakunnan piispa Andrew Gulle Tansaniasta, Sahas-järjestön Somaya Gurung Nepalista ja rauhan ja sovinnon asiantuntija John Hernandez Kolumbiasta.