Lähetysseuran messu televisiossa

Maria Laakso laulaa ja Antti Vuoren (oik.kitara) johtama musiikkiryhmä soittaa messussa. Kuva: Ulla Viskari-Perttu

Ensi sunnuntaina huhtikuun 10. päivänä lähetetään Suomen Lähetysseuran toteuttama jumalanpalvelus TV1:llä kello 10.

Helsingin tuomiokirkon kryptassa taltioidussa messussa saarnaa tansanialainen pastori Gerson Mgaya. Liturgina toimii Lähetyskirkon toiminnanjohtaja pastori Sara Pykäläinen.

Messussa avustavat Lähetyskirkon messujen vapaaehtoiset Jesse Keskiaho, Anni Kulvik, Valma Fuchs ja Anna-Liisa Tolonen.

Maria Laakso laulaa ja musiikkiryhmässä soittavat Antti Vuoren johdolla Pekka Nyman, Jaakko Kämäräinen, Inna Vintturi, Emma Sihvola, Anna Kiiski, Aurora Kiiski ja Amanda Ahol.

Jumalanpalveluksessa lauletaan virret 73, 272, 432 ja 70.

Messu on nauhoitettu 5. helmikuuta 2011.