Lähetysseuran globaalikasvatusmateriaalit löytyvät nyt helppokäyttöisestä portaalista

Lähetysseuran monipuoliset ja runsaat globaalikasvatusmateriaalit kouluille ja oppilaitoksille löytyvät nyt kätevästi yhdestä paikasta, uudesta globaalikasvatusportaalista.

Portaalista voi etsiä tarvitsemaansa aineistoa joko kouluasteen, kouluaineen tai teeman perusteella sekä hakusanalla. Portaali toimii Salesforce-alustalla. Sen käyttäminen ei vaadi kirjautumista.

Globaalikasvatusportaali.fi julkaistiin 9.9. Opettajien Lähetysliiton jäsenille pidetyssä ”Globaalikasvatusmateriaalit helposti käyttöön” -koulutuksessa. Portaali löytyy myös Lähetysseuran verkkosivujen materiaalipankin kautta.

Materiaalien sisällöistä vastaavat koulu- ja oppilaitostyön asiantuntija Annamari Tuomela ja johtava kasvatuksen asiantuntija Pirjo Lehtonen-Inkinen.

Käy tutustumassa globaalikasvatusportaali.fi