Lähetysseuran 155-vuotismessu Vanhassa kirkossa 19.1.

Vuonna 2009 Lähetysseura vietti 150-vuotisjuhlavuotta ja silloin juhlamessuja järjestettiin useita

Suomen Lähetysseura täyttää 155 vuotta sunnuntaina 19.1.

Juhlapäivää vietetään yhdessä Helsingin tuomiokirkkoseurakunnan kanssa Vanhassa kirkossa (Lönnrotinkatu 6) pidettävällä messulla klo 10–11.30. Messussa myös siunataan uusia lähetystyöntekijöitä.

Messussa saarnaa piispa Björn Vikström, joka myös toimittaa lähetystyöntekijöiden siunaamisen avustajinaan lähetysjohtaja Seppo Rissanen ja kotimaantyön johtaja Satu Kantola. Liturgeina toimivat Arto Antturi ja Hanna Vettenniemi. Musiikista vastaavat Risto Pulkamo, Pekka Suikkanen ja Jakaranda-kuoro.

Messun jälkeen tarjotaan juhlakahvit Bulevardin seurakuntasalissa (Bulevardi 16 B 2, 2. kerros).

Tervetuloa!