Lähetysseura esittelee kansainvälisyystyön kasvatusmateriaalia Educa-messuilla 23.24.1.

Lähetysseuran messuosaston pääviesti on Opettaja

Lähetysseura osallistuu 23.-24. tammikuuta Helsingin messukeskuksessa pidettäville Educa-messuille.  Esillä on uutta materiaalia, joka sopii lukion ja aikuisten kansainvälisyyskasvatukseen. Materiaalia  on myös ylä- ja ala-asteelle. Materiaalin teemoja ovat ihmisoikeudet, köyhyys ja demokratia, uskonto ja kehitys sekä ruokaturva ja hiv/aids.  Materiaalin kautta pääsee tutustumaan myös Lähetysseuran työhön, jossa nämä teemat tulevat esille.

Lähetysseuran messuosaston pääviesti on Opettaja, olet korvaamaton! Opettaja voi omalla toiminnallaan tukea kehitysmaiden lasten koulunkäyntiä kummityön kautta. Hän voi ryhtyä itse kummiksi tai luoda omaan kouluunsa ryhmän, joka tukee kummityön kehitysmaiden luokkaa tai koulua.

Tietoa ja materiaalia löytyy Lähetysseuran osastolla R133, jossa Lähetysseuran työntekijät palvelevat messuvieraita.