Kutsu kummilapsi mukaan laulamaan joululauluja – Kauneimmat Joululaulut tukevat myös kummiutta

Jouluisella Onnen lahjalla voit ilahduttaa niin lähellä kuin kaukana olevaa lähimmäistä.

Jos yhteydenpito kummilapsen kanssa on jäänyt vähäiseksi, yksi mukava tapa järjestää yhteistä aikaa on kutsua hänet laulamaan kanssaan seurakunnan järjestämään Kauneimmat Joululaulut -tilaisuuteen. Suomen Lähetysseuralta löytyy sitä varten jouluinen kutsu, jonka kummi voi lähettää kummilapselleen.

Hyvää tekevä kutsu on samalla joululahja niin kummilapselle kuin kehitysmaan lapselle. Kutsu on yksi Suomen Lähetysseuran eettisistä ja aineettomista Onnen lahjoista, joita voi tilata osoitteesta www.onnenlahjat.fi.

Onnen lahjoista löytyy myös ihan tavallinen joulutervehdys, jonka voi lähettää kenelle tahansa – ja samalla antaa lahjan niin lähellä kuin kaukana olevalle lähimmäiselle. Tänä jouluna Lähetysseura kerää varoja erityisesti lasten lukutaidon edistämiseksi Aasiassa. Molemmat jouluiset Onnen lahjat kartuttavat Lähetysseuran joulukeräystä viidellä eurolla. Sillä yksi lapsi saa vaikkapa aapisen ja työkirjan.

Kauneimmat Joululaulut on Suomen Lähetysseuran yhteistyössä seurakuntien kanssa järjestämä musiikkitapahtuma, jota vietetään tänä vuonna 40. kerran. Seurakunnat järjestävät joulun alla Kauneimmat Joululaulut -yhteislaulutilaisuuksia, joissa kerätään kolehti Suomen Lähetysseuran ulkomaiselle työlle. Lähetysseura tekee tapahtumaa varten vihkon, jossa on laulujen lisäksi tietoa lähetystyöstä. Lähetysseura tarjoaa seurakuntien käyttöön myös muuta tilaisuuksia tukevaa aineistoa.

Lisätietoa www.kauneimmatjoululaulut.fi