Kauneimmat Joululaulut mukana: Raskasta Joulua Special televisiossa jouluna

Raskasta Joulua Special -ohjelmassa kuullaan mm. JP Leppäluodon kokemuksia hänen Nepalin-matkaltaan. Kuva Jenny Rostain

Televisiossa esitetään jouluna Raskasta Joulua Special -ohjelma, jossa nähdään ja kuullaan metallimusiikin suosikkiartistien, kuten Marco Hietalan (Nightwish), Tony Kakon (Sonata Arctica), Jarkko Aholan (Teräsbetoni) ja JP Leppäluodon (Charon) esittämiä joululauluja musiikkivideoina sekä kuullaan artistien tunnelmia Raskasta Joulua -kiertueilta ja mietteitä Suomen hurmanneesta musiikkiprojektista.

Dokumentissa on mukana myös Suomen Lähetysseura ja Kauneimmat Joululaulut. JP Leppäluoto kertoo ohjelmassa viimevuotisesta tutustumismatkastaan Lähetysseuran työhön Nepaliin. Raskasta Joulua on tehnyt yhteistyötä Kauneimpien Joululaulujen kanssa kolme vuotta.

Raskasta Joulua Special

• Nelosella 24.12. klo 22 ja 28.12. klo 00.15
  • Jimillä 25.12. klo 01.00

Esimakuna ohjelmasta musiikkivideo, joka on kuvattu osittain Lähetyskirkossa:
Pieni rumpalipoika Lähetyskirkossa, Tony Kakko