Kauneimmat joululaulut ilahduttivat lentoasemalla

Ivalosta jatkolentoa kotiin Kiinan Macaoon odottava Vivi Cheung istui ystäviensä kanssa pelaamassa korttia ja kuunteli samalla musiikkia. Kuva Jani Laukkanen

Vantaan seurakunnat ja Suomen Lähetysseura järjestivät Kauneimmat joululaulut -tilaisuuden Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Aamuruuhkassa jonottaneet ihmiset niin Suomesta kuin vähän kauempaakin saivat kuulla Sirkku-Liisa Niemen, Tuuli Suomisen ja Mikko Heleniuksen esittämiä joululauluja.

Henriika Lindroos ja Raita Huhta Suomen Lähetysseurasta jakoivat halukkaille siitä kertovia esitteitä ja annettiin mahdollisuus osallistua keräykseen, jonka varat menevät vammaisten lasten auttamiseen kehitysmaissa.

Lue lisää ja katso video vantaanlauri.fi