Hyvä testamentti -sivusto on kiinnostanut ihmisiä

Ari Koivumäki.

Hyvä testamentti -kampanjan sivustoilta on etsitty aktiivisesti tietoa. Kolmen ensimmäisen viikon aikana sivut keräsivät lähes 8000 kävijää. Lähetysseura on yksi kampanjassa mukana olevista järjestöistä.

Lakiasiantuntija Piia Jeremejeff kertoo, että hän on saanut 1-3 testamenttilahjoittamiseen ja testamenttaamiseen liittyvää yhteydenottoa päivittäin.

Testamentin tekeminen ei ole vaikeaa, joskin se on tärkeää, koska se on ainoa keino osoittaa varallisuutensa jakamisesta oman tahdon mukaan. Kampanjan ensisijainen tavoite on ollut keskustelun avaaminen.

Hyvä testamentti -kampanjan mainoskuvat voittivat tammikuussa Kuukauden aikkarimainos -kilpailun.

Hyvä testamentti -kampanjassa on mukana 14 yleishyödyllistä yhteisöä, jotka ovat Vastuullinen Lahjoittaminen VaLa ry:n jäseniä.

www.hyvatestamentti.fi