”Halusin auttaa Lasten Pankin kautta”

Laulaja Harriet Hägglund pitää Lasten Pankkia hyvänä tapana auttaa.

Laulaja ja lauluntekijä Harriet Hägglund lahjoitti Kauhavan Alahärmällä pidetyn konserttinsa tuotosta puolet Lasten Pankille. ”Ihan alkujaan jo ajattelin yhdistää hyväntekeväisyyden ja konserttini, koska koen, että meillä hyvinvointivaltion ihmisillä on velvollisuus auttaa niitä, joilta puuttuu lähes kaikki. Evankeliumin tulisi olla mukana hyväntekeväisyydessä. Siksi päädyin Suomen Lähetysseuraan.”

Harriet Hägglund ja Saara Allto pitivät heinäkuussa yhteiskonsertin Harrietin kotiseudulla Alahärmässä. ”Kotiseudulla esiintyessä tunnelma on herkempi, ja tietenkin sitä myösjännittää nemmän kotiyleisön edessä. Pelkäsin etukäteen liikuttuvani liikaa, mutta onneksi näin ei käynyt. ”

Harriet, taiteilijanimeltään Harry, on vantaalais-helsinkiläisen Passionworks-yhtyeen laulaja, lauluntekijä ja perustajajäsen. Harriet aikoo osallistua taiteilijana vastaaviin tempauksiin myös tulevaisuudessa.