Hae lähetystyöhön Thaimaahan

Etsimme teologisten aineiden opettajaa Thaimaan evankelisluterilaiseen koulutuslaitokseen.

Seminaari on Thaimaan evankelisluterilaisen kirkon koulutuslaitos, jossa opiskelevat voivat valmistua kirkon työhön ja tehtäviin; teologian kandidaatin tutkinto (viiden vuoden opinnot) valmistaa evankelistaksi seurakuntiin tai diakonian eri työmuotoihin. Teologian maisterin tutkinnon opetus tapahtuu intensiiviseminaareina.

Yhden vuoden seurakuntatyön kurssi varustaa vapaaehtoisia pappien ja evankelistojen avuksi seurakuntiin. Seminaari järjestää myös maallikkokoulutusta kirkon seurakunnissa. Thaimaassa kristittyjen osuus väestöstä on n. 1 %. Thaimaan evankelisluterilaisella kirkolla on hyvät ekumeeniset suhteet.

Lue vaatimuksista täältä>>

Hakuaika päättyy 9.9.