Exit konserttikiertueelle Tasausta liputtaen

Exitin uutuuslevy on kokoelma alkuvuosien hittejä.

Suomen Lähetysseuran pitkäaikainen yhteistyökumppani, gospelrockin uranuurtaja Exit kiertää keväällä konsertoimassa eri puolella Suomea. Kiertue alkaa Helsingin Vanhassa kirkossa 11. maaliskuuta levynjulkaisukonsertilla.

Suomen Lähetysseuran Tasaus-kampanja on vahvasti esillä konserttien yhteydessä. Tasauksen kohteena on tänä vuonna Nepal. Kampanjan tuotolla autetaan kehitysmaiden osattomia mukaan yhteiskuntaan.

Uusi levy on yhtyeen ensimmäisen kokoelmalevy ja nimeltään 1989-1999.  Kokoelma sisältää uudelleen masteroidut versiot yhtyeen suosituimmista kappaleista seitsemältä alkuajan albumilta.
Levyn hitteihin kuuluvat muun muassa Askeleet, Varjoista maan ja Mitä rakkaus on. Lisäksi levyllä on ennen julkaisematon live-versio, jossa yhtyeen nykyinen kokoonpano esittää potpurin neljästä muusta vanhasta hitistä.

Konserttikiertueen paikkakunnat ovat Helsingin lisäksi Lahti, Perniö, Hämeenlinna, Kajaani, Kuopio, Alajärvi, Kouvola ja Seinäjoki.

Tarkemmat tiedot esitysajoista ja paikoista: www.exityhtye.com

Konsertti Helsingin Vanhassa kirkossa 11.3.alkaa kello 19. Lippuja saa ovelta klo 18 alkaen, lipunhinta on 10e/5e.