Exit julkaisee 25-vuotisjuhlakonserttitaltioinnin sekä keikkailee syksyllä

Suomalaisen kristillisen rockin pioneeriyhtye Exit julkaisee syyskuun 20. päivä konserttitaltioinnin 25-vuotisjuhlakonsertistaan. Myös Exitin suositut konsertit saavat jatkoa syyskuussa, kun Exit tekee konserttikiertueen syys-lokakuussa.

Konserttijulkaisullaan usein edelläkävijäksi tituleerattu Exit tekee historiaa, sillä julkaisu on Suomen ensimmäinen kristillisen musiikin konserttitaltiointi, joka julkaistaan sekä DVD- että Blu-ray-formaatissa. Konsertti on kuvattu marraskuussa 2012 Hyvinkään kirkossa.

Exit juhlisti 25-vuotista taivaltaan marraskuussa 2012 tavoittaen kymmenellä juhlakonsertillaan 5 000 ihmistä ympäri Suomen. Samalla Exit julkaisi 14. pitkäsoittonsa, Päiväntasaaja -albumin.

Syksyn konsertit

Syyskuussa Exit tekee viiden konsertit kiertueen pohjoisempaan Suomeen, lokakuussa on luvassa kiertue Etelä-Suomessa. Espoon Tapiola-salin konsertissa Exit saa vieraakseen suositun lauluntekijän, Juha Tapion. Exit on pitänyt konserteissaan esillä Suomen Lähetysseuran Tasaus-kampanjaa.

Exitin jäsenet ovat Pekka Simojoki (laulu), Matti Puttonen (laulu ja koskettimet), Timo Luoto (rummut), Jari Levy (laulu ja koskettimet), Markku Perttilä (laulu ja kitara), Jarkko Jouppi (kitara) ja Timo Jouppi (basso).

Konserttitaltioinnin julkaisee Noste Records / Jiffel Music Group ja jakelusta vastaa Universal Music Finland.

Exitin syksyn 2013 konsertit:

• ke 18.9 Veteli, Vetelin liikuntakeskus, Lehtisaarentie 9, klo 19, ohjelma 10 €
  • to 19.9 Keminmaa, uusi kirkko, Kirkkotie 1, klo 18, ilmainen konsertti
  • pe 20.9 Rovaniemi, kirkko, Yliopistonkatu 2, klo 19, liput 10 €
  • la 21.9 Oulu, Pohjankartanon koulu, Suvantokatu 1, klo 20, liput 10 €
  • su 22.9 Seinäjoki, Lakeuden risti -kirkko, Koulukatu 24, klo 18, liput 15 €
  • to 24.10 Exit feat. Juha Tapio, Espoo, kulttuurikeskus, Tapiolasali, klo 19.30. Liput Lippupisteessä, hinnat toimituskuluineen alk.15 €/10 €. www.lippu.fi
  • pe 25.10 Porvoo, Gammelbackan seurakuntako, Viertotie 1, klo 19, ilmainen konsertti
  • la 26.10 Heinola, Lukion auditorio, Rajakatu 29, klo 16, ilmainen konsertti
  • su 27.10 Turku, Mikaelinkirkko, Exitin konsertti klo 16.45., Nenäpäivän Tuomasmessu klo 18.