Alueelliset Facebook-sivut tarjoavat suoran yhteyden Lähetysseuran työhön eri maissa

9-vuotias Maksud-poika (vas.) luokkatovereineen iloitsee mahdollisuudesta käydä koulua

Millaista on lähetystyön arki – tai juhla – Tansaniassa, Nepalissa tai vaikkapa Thaimaassa?

Lähetysseuran ulkomaantyöstä voi lukea myös Lähetysseuran alueellisilta Facebook-sivuilta. Ulkomaantyöntekijämme päivittävät niille tuoreita kuulumisia Etiopiasta, Tansaniasta, Nepalista, Mekongin alueelta, Lähi-idästä ja kiinalaisesta maailmasta. Sivut ovat julkisia, joten ne näkyvät lukijalle myös ilman Facebookiin kirjautumista.

Suomen Lähetysseura Etiopiassa

Suomen Lähetysseura Tansaniassa

Suomen Lähetysseura Nepalissa

Suomen Lähetysseura Mekongin alueella
on Thaimaassa ja Kambodzhassa työskentelevien Suomen Lähetysseuran työntekijöiden sivu. Lähetysseura tukee työtä myös muualla Mekongin alueella.

Suomen Lähetysseura Hongkongissa, Taiwanissa ja Manner-Kiinassa

Suomen Lähetysseura Lähi-idässä