Alppilan kirkko soi ja raikuu monilla kielillä 7.12. – Käytössä Lähetysseuran kansainvälinen joululauluvihko

Kauneimmat Joululaulut englanniksi Alppilassa – Alppila Greatest Christmas Carols

”Joy to the World” eli joulun iloa koko maailmalle toivottavat Suomen Lähetysseura ja Kallion seurakunta kansainvälisessä Kauneimmat Joululaulut -tilaisuudessa Alppilan kirkossa 7.12. klo 19.30 (Kotkankatu 2, 00510 Helsinki). Tilaisuus on suunnattu erityisesti maahanmuuttajille ja monikulttuurisuudesta kiinnostuneille – tai niille, jotka vain haluavat laulaa joululauluja englannin kielellä.

Uutta kansainvälinen lauluvihko

Tilaisuudessa lauletaan koko maailman rakastamia joululauluja ja kuullaan eri maista tulevien tarinoita joulunvietosta ja elämästä. Lauluvihkona käytetään Suomen Lähetysseuran tänä vuonna ensimmäistä kertaa kokoamaa kansainvälistä joululauluvihkoa. Vihkossa on julkaisuvapaita, lähinnä englanninkielisiä mutta myös muutamia saksan- ja ranskankielisiä joululauluja. Vihkoa ei ole painettu vaan se löytyy Kauneimpien Joululaulujen verkkosivuilta, mistä se on vapaasti tulostettavissa.

Alppila Greatest Christmas Carols -tapahtuma on myös mahdollisuus päätyä jouluna jouluvieraaksi jonkun toisen kotiin, kutsua jouluvieras omaan kotiin tai ilmoittautua osaksi Alppilan yhteisöjoulun suunnittelujoukkoa.

The Greatest Christmas Carols 2014 -vihko

The Greatest Christmas Carols 7.12.2014, 7.30 pm