Riihisleiri 2018 tulee!

Riihis Päiväkummussa. Kuva Renja Nurmi
Riihis 2017, 4.-6.8.2017, Päiväkumpu, Suomen Lähetysseura. Kuvaaja: Renja Nurmi

Riihisleiri 10.-12.8.2018 Päiväkummussa

Legendaarinen kesän huippuhetki lähestyy. Riihisleiri 2018 on tulossa! Riihis on Lähetysseuran nuorisotyön suurin tapahtuma. Luvassa on huikeaa ohjelmaa teltassa mielenkiintoisten kanavien ja iloisten ihmisten ympäröimänä. Tästä tulee jotain niin mieletöntä, ettei tätä kannata jättää väliin! 🙂

Kenelle?
Jos olet 15-25-vuotias ja Lähetysseuran nuorten meininki kiinnostaa, olet tervetullut, vaikka et olisi koskaan aikaisemmin osallistunut leireillemme.

Missä ja monelta?
Leiri pidetään Orivedellä kurssikeskus Päiväkummussa pe 10.-su 12.8. Paikalle saa tulla perjantaina klo. 17 alkaen. Leiri päättyy sunnuntaina klo. 15.30.

Yhteiskyydit lähtevät Oriveden asemalta perjantaina klo. 17.30 ja paluukyydit sunnuntaina niin, että Oriveden asemalla ollaan klo. 17.00.

Mitä maksaa?
Leiri maksaa 68 € sisämajoituksessa ja 50 € telttamajoituksessa. Maksu maksetaan paikan päällä käteisellä tai kortilla. Visa Electron kelpaa!

Hinta sisältää ohjelman, majoituksen, ruuan ja hyvän seuran.

Keitä tapaat leirillä?
Leiriä ovat toteuttamassa Lähetysseurasta Jaakko ”Jagr” Niiles, Janne Keränen, Eerika Granlund, Ida Rajala, Aino Malmi sekä Lähetysseuran nuorten aikuisten leiritiimi.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen viimeistään 31.7. mennessä.

Ilmoittaudu mukaan
(Ilmoittautuminen aukeaa su 1.7 klo 8.00)

Kysyttävää?
Jaako ”Jagr” Niiles