Nuorten ja nuorten aikuisten leiri “Taitavan rakentajan tavoin” 18.-20.10.2024

Nuorten vaikuttajaleiri ja nuorten aikuisten talkooleiri, "Taitavan rakentajan tavoin", järjestetään Kummussa 18.-20.10.2024. Perehdymme ensimmäiseen korinttilaiskirjeeseen, laulamme uusia Riihislauluja, saunomme ja vietämme yhteistä messua. Nuoret oppivat lisää vaikuttamistyöstä ja pääsevät testaamaan uutta raamismateriaalia, ja nuoret aikuiset puolestaan voivat laittaa kätensä käyttöön, kun Kumpua valmistellaan talviteloille.

Tule jakamaan muutama päivä yhdessä muiden nuorten ja nuorten aikuisten kanssa Päiväkumpuun! Lokakuun leirin teema on tällä kertaa Taitavan rakentajan tavoin (eli ensimmäinen kirje korinttilaisille), ja juuri sinut on kutsuttu viettämään aikaan Jumalan hyvyyden äärellä ja jakamaan sitä yhdessä muiden kanssa. Leirillä syömme hyvin, laulamme ja soitamme, opimme uutta ja vietämme aikaa yhdessä. Nuoret saavat myös oppia vaikuttamisen saloista ja pääsevät testaamaan Lähetysseuran uutta raamismateriaalia.

Jos taas olet nuori aikuinen, kutsumme sinut hiljentymään Raamatun sanan äärelle, näkemään tuttuja kumputovereita ja tutustumaan uusiin sekä talkoilemaan leirikeskukseen viikonloppuna ja nauttimaan leiritunnelmasta. Koska kyseessä on talkooleiri, se on tällä kertaa myös nuorille aikuisille ilmainen.

Kenelle?

Nuortenleiri on tarkoitettu niille, jotka ovat 15-19-vuotiaita ja joita Kummun nuorten meininki kiinnostaa! Olet tervetullut, vaikka et olisi koskaan aikaisemmin osallistunut leireillemme. Toivotamme myös tervetulleeksi nuoret aikuiset kantamaan oman kortensa kurssikeskuksen laittamiseen talviteloille oman talkooleirin merkeissä. Leireillä on osittain yhteistä ohjelmaa (esimerkiksi messu ja ruokailut), mutta paljon teemme myös erikseen.

Missä ja monelta?

Leiri pidetään 18.-20.10.2024 Päiväkummussa. Paikalle saa tulla pe klo 17.30 alkaen ja leiri päättyy su klo 14:30.

Saapuminen ja poistuminen

Leirille saapumiseen ja poistumiseen suositellaan kimppakyytejä, mutta myös julkisilla kulkeminen on mahdollista. Oriveden juna-asemalta Päiväkumpuun ja takaisin on järjestetty yhteinen kuljetus junalla saapuville. Yhteiskyytitarpeet tulee ilmoittaa leiri-ilmoittautumisen yhteydessä.

Perjantaina bussikyyti lähtee Oriveden asemalta n. klo 17.40. Saavuthan siis ennen sitä asemalle.

Sunnuntaina bussikyyti lähtee Päiväkummusta klo 14.45. Oriveden asemalla ollaan n. 15.10

Yhteiskyydin hinta on 10 e/suunta.

Mitä maksaa?

Leiri maksaa 90 euroa. Maksu suoritetaan saapumisen yhteydessä pankkikortilla. Parlislaiset saavat leiristä 50% alennuksen. Hinta pitää sisällään ohjelman, majoittumisen ja ruoan.

Aikuisille talkoilijoille leiri on ilmainen.

Etukäteen tilattava yhteiskuljetus on 10 e/suunta (myös aikuisilta).

Keitä tapaat leirillä?

Leiriohjelmaa on toteuttamassa ainakin Miina Kurjenmiekka ja joku muu Lähetysseuran kasvatuksen tiimistä. (Miinan puh. 044 901 9958, miina.kurjenmiekka@suomenlahetysseura.fi). Muilta osin vetäjät tarkentuvat syyskuun aikana.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan 5.10. mennessä täyttämällä lomake, joka löytyykin kätevästi tästä alta, jahuu!

Syysleiri

"*" näyttää pakolliset kentät

Tällä lomakkella voit ilmoittautua mukaan Syysleirille, joka järjestetään Päiväkummussa 18.–20.10.2024. Täytä lomake huolellisesti ja varmista erityisesti, että sähköpostiosoitteesi on oikein.

Osallistujan yhteystiedot / Contact information

Name*
Sähköpostiosoite*
Roolisi leirillä? / Are in the camp as...*
Syntymäaika / Date of Birth (dd.mm.yyyy)*

Huoltajan tiedot

Täytä myös ainakin yhden huoltajasi yhteystiedot. Varmista erityisesti, että sähköposti on oikein.
Jos olet täysi-ikäinen, täytä jonkun läheisesi tiedot.

Muut tiedot / Other information

Mahdolliset erikoisruokavaliot ja allergiat / Dietary destrictions & special diets*
Jos sinulla ei ole erikoisruokavaliota, valitse "Ei huomioitavaa". / If you don't have any restrictions, right answer is "nothing to note".
Yhteiskyydit (hinta 10 €/suunta) / Bus from train station (10 e / ride)*